De organisatie achter Nilsson's Post
Nilsson's Post is meer dan alleen brownies per post. We zijn begonnen met een kleine bakkerij boven onze lunchroom Meneer Nilsson in Zierikzee. Het idee was om onze klanten altijd te verrassen met heerlijk huisgemaakt gebak dat dagelijks vers wordt gebakken. Omdat Meneer Nilsson veel toeristen bedient, kwam de vraag steeds vaker of we ons gebak ook niet konden opsturen. Dit werd alleen maar meer door onze lijn van vegan en glutenvrij gebak.
In 2019 besloten we onze eigen webshop op te zetten met een eigen lijn van brownies geschikt om per brievenbuspost te versturen. Zo konden we de verzendkosten laag houden en hoeven mensen niet thuis te zijn om het in ontvangst te nemen. Uiteraard zijn we niet de enige die dit doen en daarom besloten we ons te onderscheiden op onze ambacht. Het gebak van Nilsson's Post is van de allerhoogste kwaliteit en de recepten worden continue opnieuw getest en verbeterd. Veel dingen testen we in onze eigen lunchroom en als het positief wordt ontvangen, maken we het verkoopklaar voor onze webshop. Onze hele lijn wordt dagelijks met de hand bereid in onze bakkerij. Geen fabriekswerk dus, maar aandacht voor elk stuk gebak.
Onze filosofie is dat gebak een luxeproduct is en daarom ook de tijd en aandacht verdient die daarbij past. Ook vinden we het belangrijk dat ons gebak voor iedereen toegankelijk is. Daarom hebben we een uitgebreide lijn van vegan en glutenvrij gebak van uitzonderlijke smaak en kwaliteit ontwikkelt. Dit voor een prijs die concurrerend is met andere marktpartijen.
Wie zijn de mensen in de bakkerij
Kris is onze belangrijkste bakker. Zij is verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van onze recepten en is zelf eindverantwoordelijk voor al het gebak dat wordt geleverd en opgestuurd. Daarnaast werkt Cynthia. Zij geeft het definitieve groene licht op nieuwe producten en nieuwe recepten. Daarnaast verzorgt zij alle fotografie en is verantwoordelijk voor de socials en de website. Verder werken er regelmatig mensen van Meneer Nilsson in de bakkerij bij het bakken en voorbereiden van de orders.
Wie zijn de klanten van Nilsson's Post
Nilsson's levert gebak aan Meneer Nilsson en heeft een aparte lijn gebak dat wordt geleverd aan andere horecagelegenheden. Daarnaast verwerkt Nilsson's Post veel weborders van particulieren en helpen we veel bedrijven met bijvoorbeeld onze verjaardagsservice, uitdeelboxen en relatiegeschenken. De klanten van Nilsson's Post zijn klanten die waarde hechten aan smaak, ambacht, persoonlijk contact en een perfecte presentatie.
Wil je met ons in contact komen? Bel ons gerust of stuur een mail naar kris@nilssonspost.nl